چرا باید کسب و کار خودم را بر بستر اینترنت گسترش بدم؟

امروزه اگر شرکت یا سازمانی نتواند به فضای مجازی ورود پیدا کند باید از دنیای تجارت خداحافظی کند. زیرا بیشتراز ۷۰ درصد مردم کل جهان بیشتر از ۴ ساعت از روز خود را در فضای مجازی و وب سایت ها می گذرانند و این یعنی یک فرصت بسیار مناسب برای کسب وکارها که بتوانند شکاف های موجود در بازار را به وسیله صفحات مجازی پر کنند .

آیا لازمه برای بیزینسم تبلیغات اینترنتی کنم ؟

در این مقاله قصد داریم در مورد اهمیت تبلیغات اینترنتی و تبلیغات موثر در کسب وکار ها بپردازیم .

زمانی که شما یک کسب و کار راه اندازی کنید ؛‌قطعا نیازمند کاربران و مشتریانی هستید که محصول و خدمات شما را ببینند و سپس تصمیم به خرید آن بگیرند .

یادتان باشد که مهمترین نکته در کسب و کار نیاز مشتری است . زمانی که محصول شما بتواند نیاز مشتری را برطرف کند و یا در مشتری خلق نیاز کند شما هم می توانید همگام با رفع نیازهای مشتریان خود کسب درآمد داشته باشید و کسب و کار خود را پرورش دهید .

چند نمونه روش های تبلیغاتی موثر برفروش:

  • ایمیل مارکتینگ : هدف اصلی ایمیل مارکتینگ رابطه طولانی و پایدار با مشتری است و به هیچ عنوان با بانک های ایمیل و فرستادن ایمیل های تکراری به مشتریان ارتباطی ندارد. در ایمیل مارکتینگ تمام تلاش بیزینس افزایش ارتباط موثربا مشتری برای وفاداری آن هاست . شما می توانید به راحتی با ارسال ایمیل های هدفمند مانند اطلاع رسانی های مختلف ؛ معرفی محصولات و خدمات ؛‌گرفتن بازخورد از مشتری و… ارتباط خود را با مشتریان افزایش دهید و به تبلیغات اینترنتی بپردازید که همین موضوع احتمال استفاده مشتری از خدمات و کالاهای شما را نیز افزایش خواهد داد.
  •  
  • اس ام اس مارکتینگ : با وجود اینترنت و روش های مختلف اینترنتی ؛‌SMS مارکتینگ کمی کمرنگ تر شد اما هنوز هم توسط شرکت های مختلف از این روش تبلیغاتی استفاده می شود . هنوز هم کسانی هستند که به sms های تبلیغاتی توجه می کنند و ممکن است برای دریافت کدتخفیف و اطلاع رسانی های مختلفی که به آن ها نیاز دارند ؛ به این روش های تبلیغاتی توجه کنند .پس در نتیجه هنوز هم sms  مارکتینگ می تواند برای بهبود کسب و کار شما موثر باشد.
  • روش تبلیغات کلیکی : در کشور ما استفاده از این نوع تبلیغات بین صاحبان کسب و کار بسیار طرفدار دارد . یعنی صاحبان کسب وکار به ازای هر کلیکی که کاربران می کنند به صاحب سایت و همان ناشر هزینه پرداخت می کنند . شما می توانید این نوع تبلیغات را در سایت های مختلف مشاهده کنید .تبلیغات کلیکی انواع مختلفی دارند که شامل تبلیغات همسان ؛‌ تبلیغاتی که درنتیجه جستجو ظاهر می شوند ؛‌تبلیغات بنری و… هستند که با توجه به آمار به دست آمده بیش از ۸۵ درصد از مردم ایران در فضای اینترنت فعالیت می کنند و این یعنی تبلیغات کلیکی یکی از بهترین و موثرترین روش های تبلیغاتی  برای شرکت ها است .

 

  • تبلیغات بنری و تبلیغات همسان : تبلیغات بنری و همسان دو نوع از روش های تبلیغات اینترنتی کلیکی هستند که در فضای مجازی می توانید آن ها را پیاده کنید . تبلیغات همسان نشان دهنده یکسان بودن و استفاده همزمان متن و عکس به صورت باهم است که صاحبان شرکت ها می توانند در فضای سایت های مختلف از این نوع تبلیغات استفاده کنند .

در تبلیغات بنری نیز امروزه به ازای کلیک کاربر روی بنرهای تبلیغاتی که در کناره ها و بالای سایت قرار می گیرند نیز از صاحبان کسب وکار مبلغی دریافت می کنند .

آیا استفاده از روش های تبلیغاتی بالا بر رفتار مصرف کننده تاثیرگذار است ؟


تبلیغاتی که به صورت اینترنتی انجام می شود ؛‌ نسبت به روش های تبلیغاتی دیگر کاملا مقرون به صرفه تر هستند . اگر قصدداشته باشید از روش های تبلیغاتی سنتی استفاده کنید مشکل زمان بر بودن این نوع روش های تبلیغاتی را هم باید در نظر بگیرید . درصورتی که از از انواع تبلیغات اینترنتی اعم از تبلیغات کلیکی ؛‌همسان ؛ بنری ؛ و… در مدت زمان بسیار کمی انجام می شود؛ استفاده کنید نتایج کاملا مستند بر پایه سئو و نرم افزارهای دیجیتال مارکتینگ در اختیار شما قرار خواهد گرفت که همین موضوع باعث شناخت بیشتر محیط های تبلیغاتی و روش های درست تر برای تبلیغات دیجیتال در سایت های هدف مورد نظر نیز خواهد شد.
این را هم در نظر بگیرید که اگر بهترین کالاها و خدمات را به مشتری ارائه دهید؛ اما نتوانید بازار هدف مشتریان خود را مشخص کنید و قادر نباشید تا در فضای مجازی با توجه به روش های جدید ؛ تبلیغات موثر کنید ؛ مشتریان متوجه حضور شما نخواهند شد و کالاو محصولات شما را خریداری نخواهند کرد.
مطمئن باشید که اگر با در نظر گرفتن بودجه تبلیغاتی مناسب و سایت های هدفی که کاربران زیادی در آن ها فعالیت می کنند ؛‌اقدام به انواع تبلیغات مختلف کنید ؛ در مدت زمان بسیار کمی می توانید مشتریان خود را افزایش دهید . مهم تر ازآن برای همه ی روش های تبلیغای موثر نیازمند استراتژی های مختلف تبلیغاتی هستنید که با رعایت کردن آن ها می توانید سود خود را افزایش دهید .

فرض کنید یک مغازه در بهترین جای شهر با هزینه بسیار بالا اجاره کرده اید!

  • چند نفر در طول روز از جلوی مغازه شما عبور میکنند؟
  • چند نفر به داخل مغازه شما میایند؟ چند نفر با هدف قبلی دنبال کسب و کار شما میگردند؟
  • فرض محال بگیریم 1000 نفر به عنوان مخاطب خاص شما وارد محیط کسب و کار شما شوند,با چه انرژی و مخاطبین عجیبی سروکار خواهید داشت؟تاثیرات محیطی اعم از سرما و گرما و.. رو هم مد نظر بگیرید

این در حالیه که با یک پنجم اجاره مغازه در یک جای متوسط شهر , میتوانید توجّه بیش از 200 هزار نفر رو به کسب و کار خودتون معطوف کنید و با رعایت اصول خاصی با حداقل هزینه و انرژی چندین برابر فروش آفلاین درآمد کسب کنید!

واقعا تجارت الکترونیک ثروت ساز است؟

پکیج کارآفرینی اینترنتی شرکت زرّین فکران فرهوش با تخفیف ویژه

(با قرارداد رسمی و شرکتی)

مدال افتخار کسب و کار شما این چنین ساخته میشود:

امپراطوری کسب و کار خود را فقط با

10.079.00 هزارتومان

راه اندازی کنید

ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است