حریم خصوصی

به خط مشی رازداری Dream-Theme خوش آمدید
  1. سلام ، ما Dream-Theme هستیم. به سیاست حفظ حریم خصوصی ما خوش آمدید این خط مشی مشخص می کند که اگر شما خریدار ، کاربر یا بازدید کننده سایت های ما هستید ، اطلاعات شخصی شما را چگونه مدیریت می کنیم. این نرم افزار در مورد Dream-theme.com ، the7.io و زیر دامنه های آنها (“سایت ها”) اعمال می شود.
  2. وقتی می گوییم “ما” ، “ما” یا “تم-رویا” به این دلیل است که ما هستیم و سایت ها را صاحب و اداره می کنیم.
  3. اگر بگوییم “سیاست” ، ما در مورد این سیاست حفظ حریم خصوصی صحبت می کنیم. اگر بگوییم “شرایط خدمات” ، ما در مورد شرایط استفاده از سایت ها و خدمات خود صحبت می کنیم. شرایط ممکن است براساس سایتها متفاوت باشد و هر سایتی آنها را به طور جداگانه در دسترس قرار داده و به طور جداگانه به دنبال این سیاست برای رضایت آنها است.
نوع اطلاعات شخصی ما را جمع آوری می کنیم
  1. ما اطلاعات شخصی خاصی درباره بازدیدکنندگان ، کاربران و خریداران در سایت های خود جمع آوری می کنیم.
  2. متداول ترین نوع اطلاعاتی که جمع آوری می کنیم شامل مواردی از قبیل: نام کاربری ، نام اعضا ، کدهای خرید ، آدرس وب سایت ، آدرس ایمیل ، آدرس IP ، سایر اطلاعات تماس ، س supportالات پشتیبانی (و محتوایی که ما را برای مدیریت آنها به ما راهنمایی می کنید) ، پاسخ های نظرسنجی و داده های تجزیه و تحلیل وب. ما همچنین اطلاعات شخصی را از برنامه های شغلی (مانند CV ، فرم درخواست ، نامه جلدی و یادداشت های مصاحبه) جمع آوری خواهیم کرد.
نحوه جمع آوری اطلاعات شخصی
  1. ما اطلاعات شخصی را مستقیماً هنگامی که به ما ارائه می دهید ، به طور خودکار هنگام جستجوی سایتها یا از طریق افراد دیگر هنگام استفاده از خدمات مرتبط با سایتها ، جمع آوری می کنیم.
  2. ما همچنین هنگام ثبت نام کاربر و ارسال درخواست پشتیبانی (یا پیش خرید) ، اشتراک در خبرنامه ، لیست ایمیل ، ارسال بازخورد ، پر کردن نظرسنجی یا ارسال اطلاعات شخصی شما را جمع آوری می کنیم. با ما ارتباط برقرار کنید.
نحوه استفاده ما از اطلاعات شخصی
  1. ما از اطلاعات شخصی شما استفاده خواهیم کرد:
    1. برای تحقق یک قرارداد یا گام های مرتبط با قرارداد: به ویژه در پردازش درخواست (های) پشتیبانی و سوال (های) قبل از خرید شما.
    2. در مواردی که این برای اهداف منافع مشروع ما یا اشخاص ثالث لازم باشد. این علایق عبارتند از:
      1. فعالیت سایتها ؛
      2. ارائه خدمات توصیف شده در سایتها به شما ؛
      3. هنگام ورود به هر یک از سایتهای ما هویت خود را تأیید کنید ؛
      4. پاسخگویی به بلیط های پشتیبانی ، و کمک به تسهیل حل و فصل اختلافات ؛
      5. شما را با اخبار عملیاتی و اطلاعات مربوط به سایتها و خدمات ما به روز کنید. تا در مورد تغییر در سایتهای ما ، ایجاد اختلال در وب سایت یا به روزرسانی های امنیتی به شما اطلاع دهیم ؛
      6. انجام تجزیه و تحلیل فنی برای تعیین چگونگی بهبود سایتها و خدماتی که ما ارائه می دهیم ؛
      7. نظارت بر فعالیت در سایتها ، به عنوان مثال برای شناسایی فعالیت های احتمالی کلاهبرداری و اطمینان از انطباق با شرایط خدمات مربوط به سایتها ؛
      8. مدیریت ارتباط ما با شما ، به عنوان مثال با پاسخ دادن به نظرات یا سالاتی که در سایتها برای ما ارسال شده است یا درخواست بازخورد شما یا اینکه می خواهید در یک نظرسنجی شرکت کنید ؛
      9. مدیریت امور حقوقی و عملیاتی ما (از جمله ، مدیریت خطرات مربوط به محتوا و موارد کلاهبرداری) ؛
      10. آموزش کارکنان در مورد چگونگی بهترین خدمات به جامعه کاربران خود ؛
      11. بهبود محصولات و خدمات ما ؛
      12. ارائه توابع و فعالیتهای عمومی اداری و عملکردی
      13. در حال پردازش درخواست شغل خود.
    3. جایی که به ما رضایت می دهید:
      1. ارائه اطلاعات بازاریابی در مورد محصولات و خدمات به شما که فکر می کنیم ممکن است شما را مورد توجه قرار دهد. و
      2. سفارشی کردن خدمات و وب سایت های ما ، مانند تبلیغات – درصورتی که این شامل استفاده از کوکی ها یا فن آوری های مشابه باشد – به منظور ارائه تجربه شخصی تر.
    4. برای اهدافی که طبق قانون لازم است.
    5. به منظور پاسخ به درخواست های دولت ، دادگاه یا مقامات اجرای قانون که تحقیق می کنند.
وقتی اطلاعات شخصی شما را فاش می کنیم
  1. ما اطلاعات شخصی را برای گیرندگان زیر اعلام خواهیم کرد:
    1. نویسندگان هر مورد یا خدماتی که در دسترس شما قرار گرفته است ، بنابراین می توانند پشتیبانی و رفع اشکال را که ممکن است در هر یک از کشورها واقع شده باشند تسهیل کنند.
    2. پیمانکاران فرعی و ارائه دهندگان خدمات که در ارتباط با روشهای استفاده از اطلاعات شخصی (همانطور که در بالا ذکر شده است) به ما کمک می کنند ، به ویژه: ارائه دهندگان میزبانی وب که در کانادا ، آلمان ، هند ، هلند ، سنگاپور ، انگلستان ، ایالات متحده واقع شده اند. خدمات پشتیبانی فنی و مشتری که در هند ، لهستان ، انگلستان ، اوکر واقع شده است
ضبط پیام صوتی

زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است