شرکت زرّین فکران فرهوش
این جمله را حتما از زبان کاسب ها شنیده اید و اگر خودتان هم فروشندگی و گرداندن یک کسب و کار را تجربه کرده باشید، شخصا آن را لمس کرده اید.
زمان های مختلف در طول یک سال کاری و مناسبت هایی که به همراه خود دارند، بالا و پایین رفتن قیمت محصولات مادر و حتی روابط بین کشورها روی فروش کوچک ترین مغازه ی محل شما تاثیر خواهد داشت.اما کاسبی را در نظر بگیرید که تمام این موقعیت ها را ارزیابی کرده است آن ها را تحلیل کرده و از تک تک آن ها به نحو احسن استفاده میکند. اما اگر تمام این موارد را مدنظر داشته باشید و سعی کنید بهترین خود باشید باز هم یک اصل مهم و دیرینه را فراموش کرده ایم؛ موردی که اگر نباشد محصول؛بازار و کاسبی هیچ یک برای شما کاربردی نخواهد داشت؛ بله، مشتری! اگر او نباشد هرگز گردشی در کار نخواهد بود و چرخه ی فروش نخواهد چرخید.
فروشنده ها و بازرگانانی که مشتری ثابت خود را داشته باشند و به عبارتی بتوانند افرادی که نیاز مداوم به یک محصول را دارند بیابند فروشندگان موفق تری خواهند بود.آن ها همیشه یک پایه ثابت خرید دارند و این موضوع یک درآمد و سرمایه ی همیشگی برای آن ها ایجاد خواهد کرد.اما آیا هر کاسب و کسی که به امر فروش یک محصول مشغول است، می تواند به راحتی چنین مشتری هایی پیدا کند؟ در مواردی مشاهده می شود که شما به عنوان یک بازرگان احساس ضعف در برقراری ارتباط اجتماعی می کنید و در واقع شخصی درونگرا هستید که از هوش اقتصادی خوبی بر خوردار است اما مهارت ارتباط اجتماعی را به خوبی ندارد، یا ممکن است تازه کار باشید و با بازار فروش یک محصول آشنا نباشید. این جاست که ما پیدا کردن یک بازاریاب خوب را به شما پیشنهاد می دهیم. اما بازاریاب کیست و چه کاری انجام می دهد؟
بازاریاب مأموریت پیشنهاد، تدوین، اجرا و نظارت بر استراتژی ها، اهداف و برنامه های بازاریابی و مدیریت برند و همچنین توسعه راهکارهای ارتباط با مشتریان و افزایش رضایت آنها را برعهده دارد. بازاریاب در بعضی از شرکتها و سازمانها در طبقهبندی جدا تقسیم میشوند و در بعضی در مجموعه بازرگانی گنجانده میشوند. متخصصان بازاریابی کسانی هستند که در زمینه بازاریابی حرفهایی و با آموزش درست هستند. آنها معمولا در زمینه فروش، بازاریابی و تبلیغات دارای دانش آکادمیک هستند. کارشناسان بازاریابی برنامههای بازاریابی را توسعه میدهند و برای دستیابی به مشتریان از طریق روشهای ارتباطی نوین مانند ایمیل، وبسایت، وبینار، آگهی دیجیتال و رسانههای اجتماعی و یا روشهای سنتی استفاده میکنند. کارشناسان بازاریابی حرفهایی معمولا دارای سابقه کار و تجربه در زمینه بازاریابی هستند. درک دقیقی از بازار مشتری ، شرکت و تبلیغات دارند.
برای پیدا کردن چنین افرادی ما شرکت زرّین فکران فرهوش(شرکت بازاریابی در کرج) را به شما معرفی میکنیم.شما به تنهایی قادر به انجام تمام موارد فوق را نخواهید داشت و باید تمرکز خود را روی موارد مهم تری همچون سرمایه گذاری و غیره بگذارید . ما به شما کمک خواهیم کرد تا با بازاریاب های خبره و ماهر همکاری کنید و شاهد تحول فروش و پیشرفت خود باشید..چرا که اکنون یک بازوی کمکی دارید و می توانید با یک هزینه ی ساده سرمایه ی خود را چندین برابر کنید.
اکنون که درباره ی وظایف یک بازاریاب مطالعه کرده اید بهتر است درباره ی اهمیت بازاریابی و فروش نیز مطالعه ای داشته باشید تا به کارآمدی هر چه بیشتر آن پی ببرید. درواقع شما باید دو واحد را در مجموعه ی کاری خود ایجادکنید. واحد فروش و واحد بازاریابی.
حفظ بقاء و سودآوری سازمان ها در دنیای کسب و کار امروزی در گرو عملکرد حساب شده واحد بازاریابی و فروش است. البته این به معنای نادیده گرفتن اهمیت سایر واحدها نیست ارتباط مستقیم واحد بازاریابی و فروش با اصلی ترین رکن هر کسب و کار یعنی مشتری، باعث افزایش اهمیت و جایگاه این واحد گردیده است. جذب، حفظ و تلاش به منظور ماندگاری مشتری از عوامل تأثیر گذار در اهمیت این واحد است دلایل زیر به روشنی اهمیت واحد بازاریابی و فروش را نشان می دهند.
برنامه ریزی و اجرای استراتژی ها و تاکتیک های رقابتی
تلاش به منظور ایجاد تصویر ذهنی مثبت از برند کسب و کار
ایجاد و حفظ روابط پایدار با مشتری
پژوهش بازاریابی و ارائه محصولات جدید در جهت تثبیت جایگاه کسب و کار در بازار
اینها و بسیاری از موارد دیگر بیانگر اهمیت بازاریابی و فروش در هر سازمانی است.
اما ما در شرکت زرّین فکران فرهوش به روز ترین روش های دیجیتال مارکتینگ را اجرا میکنیم.
بهینهسازی موتور جستجو
بازاریابی موتور جستجو و تبلیغات کلیکی
بازاریابی شبکههای اجتماعی
بازاریابی محتوا
بازاریابی پورسانتی
بازاریابی تأثیرگذار
بازاریابی ایمیلی
بازاریابی ویروسی
تبلیغات موبایلی
بازاریابی در میان ترکیبی از چهارگانه محصول (کالا یا سرویسی که ارائه میشود)، قیمت (مبلغی که برای فروش در نظر گرفته میشود)، مکان (محل توزیع محصول یا سرویس) و تبلیغات (حربههای ایجاد ارتباطات تجاری با مشتریان) میایستد. بازاریابی در اصل میکوشد که با در نظر گرفتن کالاها و خدمات خود مشتریان ایده آل را شناسایی کند و توجه مشتریان را به محصولات و خدمات در دسترس خود جلب کند. این به این معناست که شما برای معرفی محصولات خود به دیگران اگر یک بازاریاب ماهر و مارکشته داشته باشید می توانید این موارد را به او بسپارید و دیگر نگران پیداکردن یک مشتری ایده آل نباشید. اینجاست که ما باردیگر شرکت زرّین فکران فرهوش (ارائه دهنده ی بهترین خدمات بازاریابی در کرج )را برای پیداکردن یک بازاریاب مطلوب به شما معرفی میکنیم. بدیهی است که بازاریابی مستلزم صرف هزینه از طرف سازمان است اما این هزینه به منظور کسب ارزش افزوده بیشتر برای شما انجام میشود از این رو جزء ضروریات کسب و کار شما به شمار میرود بنابراین شما نباید هزینههای بازاریابی را جزء هزینههای سربار و غیرضروری قلمداد کنید چون در این صورت از رقبای خود عقب میمانید؛ چه بسا بازار مشتریان کنونی خود را نیز از دست بدهید!
بازاریابی اکنون نه یک حربه بلکه یک ضرورت است و اهمیتی همپای سایر فرایندهای مهم شرکت شما دارد این ویژگیها بدون شک هر سازمانی را به سمت ساماندهی مارکتینگ و اتخاذ روشها و رویههای آن سوق میدهد چون آوردههای بازاریابی نسبت به هزینههای مرتبط بر آن، بسیار قابلتوجهتر است. بدیهی است که هر مکانیزمی که به ارتقای شما یاری رساند حکم یک الزام را برایتان خواهد داشت از این نظر بیتوجهی به مارکتینگ و عدم استفاده از مزایای آن، کسب و کار شما را از ظرفیتهای بسیاری محروم میکند و به رقبایتان اجازه میدهد از شما پیشی بگیرند.
اکنون برای شما در یک جمع بندی اهمیت بازاریابی و فروش را باردیگر گوشزد می کنیم.
بازاریابی یک روش مؤثر برای مدیریت مشتریان و تحریک آنها به خرید است. بازاریابی مشتریان بالقوه را تبدیل به مخاطبان محصولات و خدمات میکند و به این ترتیب آنها را در جذب و خرید کالا تحریک میکند .
بازاریابی باعث حفظ و ارتقای شهرت سازمان میشود و شما را نزد مخاطبان به برندی برجسته تبدیل میسازد. برندینگ یک اصل پایا در بقا و ارتقای یک سازمان است و بر سر نام افتادن برند و استمرار این روند باعث عادت کردن ذهن مشتریان به نام و درنتیجه محصولات و خدمات شما خواهد شد.
بازاریابی باعث برقراری رابطه بین کسب و کار و مشتریان میشود. ایجاد ارتباط با مشتری یک اصل مهم برای هر سازمان است و این امر نیز یکی از اهداف بازاریابی است، چراکه میتواند در ترسیم نقشه راه شرکت شما برای ارائه خدمات و محصولات مطلوب مشتری نقش مهمی ایفا کند.
بازاریابی یک کانال ارتباطی برای دریافت اطلاعات از مشتریان شما است، که به نوبه خود در نیازسنجی بازار و تولید و ارائه محصولات مطلوب مشتریان ایفای نقش میکند.
بازاریابی به افزایش فروش شما کمک میکند. بر سر نام افتادن یک برند و آشنا شدن آن برای مخاطبان یک پتانسیل پرقدرت برای ایجاد بازار فراهم میکند چراکه مشتریان برند شما را در صف برندهای قابلتوجه قرار داده و در مواقع نیاز احتمال رجوعشان به محصولات شما بیشتر خواهد بود.
بازاریابی روشی مؤثر برای درک بازار، شناسایی رقبا و اتخاذ سیاستهای بازاری است. ورود به قلمرو بازاریابی، سازمان را وادار به کشاکش با رقبا و تلاش برای پیشی گرفتن از آنها از طریق مکانیزمهای بازاری خواهد کرد و از این حیث سازمان بر الزامات تجاری بازار مسلطتر خواهد شد.
بازاریابی فرصتهای درآمدی جدید خلق میکند. سازمان میتواند با بهرهگیری از استراتژیهای مختلف بازار نظیر استراتژیهای نفوذ در بازار و گسترش در بازار بر شمار مشتریان خود افزوده و درآمد جدید خلق کند. چهبسا در این مسیر بر لزوم توسعه فنآوری، توسعه دامنه محصولات و خدمات و گستردن جغرافیای بازار سایر شاخصهای سازمانی خود را نیز ارتقا دهد.
بازاریابی به مدیریت کمک میکند که تصمیمگیریهای درستی را انجام دهند. بازاریابی و تحلیل بازخوردهای آن یک راهنمای تحلیل برای سازمان ارائه میدهد که بر اساس آن میتوان تحلیل کرد، روند را پایش کرد و تصمیمات جدید برای بهبود شرایط اتخاذ کرد. از این حیث مارکتینگ ابزارهای تحلیلی و تصمیمگیری جدید را به سازمان ارائه میدهد.
با استخدام یک بازاریاب از شرکت زرّین فکران فرهوش این موارد را تجربه خواهید کرد.
بهبود چرخه توزیع کالا
بازاریابی به حملونقل، مبادله و چرخش کالاها کمک میکند
یکی از مزایای بازاریابی رونق چرخه گردش و توزیع کالاست که این امر به رونق حملونقل، مبادله و گردش پول نیز کمک میکند بنابراین مزایای بازاریابی را نمیتوان به یک سازمان محدود کرد بلکه ثمرات آن مورد بهرهبرداری دیگر زمینههای خدماتی و تجاری نیز میشود.
ارتقا سطح استانداردهای زندگی
از جمله ضرورت و اهمیت بازاریابی به حفظ و ارتقای استانداردهای زندگی جامعه کمک میکند
بازاریابی باعث میشود مشتری دامنه انتخاب بیشتری برای محصول یا سرویس مورد نظر خود داشته باشد و با انجام برآوردها از برند، قیمت، کیفیت و دسترسی به محصول مطلوبترین انتخاب برای خود را داشته باشد. همچنین با سرعت بخشیدن به فرایندهای تجاری و کاستن از هزینههای جانبی، به رونق شاخصهای زیستی شما کمک میکند با توجه به مزایای برشمرده شده، بازاریابی به کاهش هزنیه ها، افزایش فروش و کسب سود، ایجاد اشتغال و ارتقای کمی و کیفی بازار تجاری و مالی منجر شده است این امر به نوبه خود در خلق درآمد و سود، توانمندسازی اقتصادی و مهارتی جامعه و کسب سود تأثیر به سزایی داشته است.
ایجاد هدف در کسب و کار
از جمله ضرورت و اهمیت بازاریابی میتوانید آن را به عنوان مبنای تصمیم گیری در کسب و کار در نظر بگیرید از خلال بازاریابی، سازمانها مختصات دقیقتری از موقعیت خود در بازار حاصل کرده و بر اساس آن، تصمیم گیریها و هدف گذاریهای دقیقتری را ترسیم می کنند.
ایجاد نوآوری
بازاریابی باعث خلق ایدههای نو میشود.بازار رقابتی امروز در کنار رشد فناوری و گسترده شدن منابع اطلاعاتی باعث میشود که بازاریابان برای کسب مزیت نسبی، روشهای نوین و خلاقانهای را ابداع کنند که خود و بازار از ثمرات آن بهره ببرد.
توسعه کسب و کار
بازاریابی کسب و کار شما را توسعه میدهد بدیهی است که برشماری مزایای فوق نقش و اهمیتی که بازاریابی میتواند حتی در توسعه اقتصادی کلان یک کشور ایفا می کند را نشان دهد.کسب درآمد و سود، اشتغال، گردش کالا و سرمایه، رونق تجارت و حمل و نقل و مواردی از این قبیل همگی به توانمند شدن جامعه و اقتصادی یک کشور کمک می کنند.
در کنار تمام هزینه هایی که برای کسب و کار خود انجام می دهید حتما استخدام یک بازاریاب را هم در دستور کار قرار دهید چرا که این هزینه بر طبق تجربه و گفته های برترین های تجارت هرگز هزینه ی بیهوده ای نخواهد بود و فرشته ی نجات شما خواهد شد.بهترین ها را از میان ما انتخاب کنید؛شرکت زرّین فکران فرهوش.
تا اطلاع ثانوی، بدلیل تغییر مدل کسب و کار و جامعه هدف خود، ارائه خدمات تنها به مشتریان دارای مهلت پشتیبانی مقدور میباشد رد کردن
سبد خرید شما خالی است!