گرافیک

کلیه خدمات گرافیکی طراحی لوگو, ست اداری و... در کرج

بزرگترین شرکت دیجیتالی دنیا اپل را یک لحظه تجسم کنید

اولین چیزی که به خاطر شما می آید و ناخودآگاه در برابر خود آن را می بینید یک سیب گاز خورده در پشت گوشی ،لپ تاپ یا هر وسیله ی ارتباطی متعلق به این شرکت است.طراحی منحصر به فرد و زیبای این لوگو در عین ساده بودن نظر هر بیننده ای را به خود جلب خواهد کرد.در نظر بگیرید با تمام گرافیک بالا و ظرافت محصولات این شرکت لوگویی بی ربط و یا نامفهوم برای آن لحاظ می شد. شاید امروز دیگر هر کودک یا هر فرد مسنی با دیدن آن در ویترین مغازه ها و یا دست دیگران ذوقی نداشت و تمام دنیا برای رونمایی از نسخه های جدید آن لحظه شماری نمی کرد. اینها همه گوشه ای از کاربردهای طراحی لگو و برندینگ محصول شماست.

gr wed

همه ی ما دانش و خلاقیت کافی برای طراحی لوگو و برند را نداریم و ایناست که ما شما را با گرافیست های هنرمند شرکت زرّین فکران فرهوش که یکی از بهترین شرکت های طراحی لوگوی کرج است آشنا میکنیم. خدمات این شرکت تنها محدود به طراحی لوگو نمی باشد و شامل طراحی ست اداری هم هست. اما ست اداری چیست؟
ست اداری، در واقع اوراق اداری است که شامل سربرگ، پاکت نامه، پوشه، کارت ویزیت ، فولدر و… می باشد و به صورت متحد الشکل طراحی و چاپ میگردند. توجه داشته باشید که ست اداری از 3 قلم شروع میشود ولی برای چشم خوربودن و برند سازی مجموعه خود هر چه تعداد اقلام ست شده بیشتر شود بازخورد بهتری خواهید داشت.

کارت ویزیت
سربرگ A4 و A5
پاکت A4 و A5
پاکت نامه (ملخی)
پاکت “CD”
یادداشت
فولدر یا پوشه
قبوض، پرداخت، ورودی، خروجی
بروشور
کاتالوگ
تقویم و استند
پوستر
بسته‌بندی محصولات(کارتن ، لیبل و…..)

طراحی لوگو و خدمات گرافیکی در کرج

طراحی و چاپ ست اداری در واقع اولین مرحله برای شروع کار یک شرکت و سازمان است که قصد تعامل و ارتباط با سایر شرکت ها را دارد پس طراحی اوراق اداری اگر هوشمندانه و خلاقانه انجام شود، تاثیر فوق العاده ای برای تبلیغ و رتبه‌ی شرکت خواهد داشت.از این رو یکی از المان های مهمی که در طراحی ست اداری شما خودنمایی می‌کند و جلوه‌ی بصری خاصی به آن می‌بخشد، لوگوی شرکت شماست و هر چقدر که در طراحی لوگو و آرم شرکت خود، دقت به خرج داده و زیبایی و جذابیت به آن ببخشید، ست اداری حرفه ای تر و چشمگیرتری خواهید داشت.
ست اداری به دلیل خلاقیت و هماهنگی که در طرح آن وجود دارد، باعث ایجاد یک جلوه ی بصری ویژه در دید بیننده می شود که از اهمیت بالایی برخوردار است. خصوصیت بارز یک ست اداری، طرح مشترکی است که بر روی تمام صفحات آن چاپ می شود و یک مجموعه جالب، جذاب و پر مخاطب است. از این رو بایستی در طراحی و چاپ ست اداری به موارد مهمی که در ادامه به آن خواهیم پرداخت، توجه داشته باشید.
رنگبندی مناسب یکی از مهمترین عناصر در گرافیک می باشد. رنگ‌ها انتقال دهنده‌ی احساس به مخاطب هستند، به همین دلیل یک طراح حرفه ای بایستی با توجه به نوع فعالیتی که قرار است برایش. رنگ‌ها را انتخاب کند ست اداری طراحی کند، جالب است بدانید: انتخاب رنگ بندی، باید بر اساس نوع کاغذ چاپی باشد. اصولا برای چاپ اوراق اداری از کاغذ تحریر و یا گلاسه استفاده می‌کنند که طراح باید این آیتم را هم در نظر داشته باشد هماهنگی رنگبندی در هریک از اجزای ست اداری، نظیر سربرگ، کارت ویزیت، فولدر و پاکت باید به درستی اجرا شود تا از لحاظ زیبایی و جذابیت نظر بیننده را به خود جلب کند.
زیبایی و منحصر به فرد بودن ست اداری قبلا از هر چیزی به لوگوی شرکت بستگی داشته و بعد از آن با نوع فونت و سایز فونت ارتباط تنگاتنگی دارد. خطوط مورد استفاده، کادرها و فونتی که در صفحات اوراق اداری به کار می رود، نقش مهمی را در دید بیننده خواهد گذاشت و زیبایی خاصی را به آن می‌بخشد.

غالبا سایز فونت برای کارت ویزیت می تواند متناسب و فانتزی باشد، در حالیکه برای پاکت نامه و سربرگ بایستی تقریبا بزرگ و خوانا در نظر گرفته شود.
ست اداری جهت انجام یکسری فعالیت‌های اداری برای ارتباط با شرکت‌ها و سازمان‌ها به کار می رود، بنابراین داشتن یک طرح اختصاصی و منحصر به فرد می تواند در بالابردن رتبه‌ی شرکت شما نقش بسزایی ایفا کند. همچنین یک ست اداری شیک و استاندارد، انتقال دهنده‌ی پیام و اهداف شرکت شماست، از این رو بایستی مطابق با استانداردهای مرتبط با نوع فعالیت شما، طراحی شود.
همه ی این موارد پس از اجرای برندینگ و طراحی لوگوی شما در شرکت زرّین فکران فرهوش انجام می شود و به این ترتیب شما تمام وسایل مجموعه ی خود را مارکدار خواهید کرد.
اما باردیگر بیایید با هم مزایای برندینگ وطراحی لوگو را بررسی کنیم.
شما هر چقدر که هنرمند و خلاق باشید نباید لوگوی برند خود را طراحی کنید. طراحی لوگو، یک تخصص ویژه است و باید به متخصص این کار سپرده شود. البته می توانید نظرات و ایده های خود را با تیم طراحی لوگو در میان بگذارید اما هرگز شخصا اقدام نکنید! صرف اندکی هزینه در این مرحله نقش مهمی در موفقیت برند شما در بازار دارد..

نکته قابل توجه دیگر، به مفهوم لوگو باز می گردد. بسیار دیده شده که برندهای موجود در بازار از لوگوهایی استفاده می کنند که در برقراری ارتباط با مشتری ناموفق هستند. به عنوان مثال دست کم۱۰شرکت بزرگ در آمریکا طی ۵ سال از زمان فعالیت خود تغییر لوگو داده اند. از تیم طراحی بیش از یک نمونه پیشنهادی را طلب کنید. پیشنهادات خود را ارائه کنید و در نهایت با تامل به لوگوی مناسب نزدیک شوید. در مرحله آزمون و خطا از نزدیکان کمک بگیرید زیرا پس از مدتی چشم شما به طرح های ارائه شده عادت می کند و از درک ایرادهای موجود در آن عاجز می شود. بیاد داشته باشید لوگو ویترین یک تجارت است. هر چقدر مرتب و کامل آماده شود به همان میزان در جذب مشتریان موفق تر خواهید بود. باید همه گروهها با سلایق مختلف را راضی کنید پس لوگو زبان ارتباط با مشتری است.

لوگو شما روی سایت میتواند معرف شما به تمام کاربران اینترنت سراسر دنیا باشد و البته گوگل هم برای یک لوگوی اختصاصی و کپی نشده ،اهمیت زیادی قائل است چون هویت شما خواهد بود.
در زیر به 5 دلیل اصلی داشتن لوگو می پردازیم:
ماهیت برندتان را نشان می دهید.
به نظرتان چرا در آهنربا در سرتاسر جهان قطب منفی را با رنگ قرمز نشان می دهند؟ دلیل آن ایجاد مالکیت است. لوگوی شما نیز باید دقیقا همین کار را انجام دهد شما لوگوی خود را به عنوان مظهری از برندتان بر روی محصولاتان ، کارت ویزیت و یا وب سایت خود قرار می دهید. لوگو ماهیت برندتان را به اطلاع مشتریان می رساند..لوگو می تواند به مشتریان شما که در سراسر جهان هستند، نوع محصول یا خدماتی را که ارائه می دهید، را معرفی کند.
مشتریان جدید را به سمت شما جذب می کند.
ما در یک دنیای تک رنگ و یک بعدی زندگی نمی کنیم. مردم دنیا عاشق طراحی های جالب و رنگی هستند.لوگویی که نمادی از خدمات یا محصول شما را نشان می دهد، اگر به گونه ای طراحی شده باشد که جالب توجه باشد.کنجکاوی مشتریان را به خود جلب می کند و آنها را با کوچکترین نگاه وادار به خرید می کند.
در رقابت ها کسب و کار شما را متمایز می کند.
لوگوهای خاصی وجود دارند که برای نشان دادن صنایع یا محصولات خاص هستند.برای مثال،پیتزافروشی های زیادی را با این آرم تکراری دیده اید، یک آشپز ایتالیایی که کلاه سفید بلند و سیبل های فر دارد.
وفاداری نسبت به برند را آسان می کند.
گاهی اوقات، لوگوی خود را آپدیت کنید. شاید یک بازاریاب ،این تغییر را درک کند و به نظرش منطقی باشد. ولی یک مصرف کننده عادی و بهتر بگویم مشتریانتان، از آن متنفر می شود چرا که به آرم قبلی شما عادت کرده و با این تغییر، کمی احساس خیانت می کنند و اعتمادشان را به شما از دست میدهند.
لوگو شما را تا منازل مردم هم می برد.
قرار دادن لوگو در محصولات، رسانه های اجتماعی، بسته بندی، وب سایت و غیره راه تبلیغاتی برند شما و پیامی از طرف شماست. پیامی به عنوان نماینده شما در همه جا از فروشگاه ها گرفته تا منازل مشتریان تان همه ی فعالیت ها و پیام های برند شما باید حول محور لوگو و با آن در ارتباط است!


همه ی این امتیاز ها را شما با ایجاد یک نشان برای مجموعه ی خود به ارمغان خواهید آورد.شاید فکر کنید که این هزینه اضافه و بیهوده خواهد بود اما زمانی که ضرر های ناشی از نداشتن آن را در کسب و کار خود ببینید و پیشرفتی که لازم داشتید را مشاهده نکنید متوجه ی اهمیت آن می شوید.تمام دلایلی که در این مقاله گفته شد ادله ایست برای پاسخ به چرایی سپردن طراحی ست و لگو و برندینگ مجموعه تان به گرافیست های متبحر شرکت زرّین فکران فرهوش،با سپردن طراحی لوگوی مجموعه ی خود به ما تصویری به یاد ماندنی و خاطره انگیز در ذهن ها به جای بگذارید.

طراحی لوگو و خدمات گرافیکی در کرج