بازاریابی اینترنتی - فرهوش | تحول فردی,رونق کسب و کار

فرهوش | تحول فردی,رونق کسب و کار

20 نفر
دانشجو

438 سوال
حل شده

16 دوره
آموزشی

3 عدد
مقاله

بازاریابی اینترنتی

خانه » دانلود » بازاریابی اینترنتی
قیمت آموزش 35000 تومان
اطلاعات دوره
0 دانشجو 420 دقیقه 15درس
35000 تومان – خرید

مدیر فروشگاه

درباره استاد

بیشترین زمان

با بالاترین کیفیت تدریس

اساتید مجرب

بهترین استاد های ایران

ویدیو با کیفیت

دارای ضمانت نامه کیفیت

دسترسی ایمن

تنها خودتان یاد بگیرید

دنياي امروز دنياي کسب و کارهاي ديجيتال است

شما در اين دنيا کجاي کار قرار داريد

در دوره ديجيتال مارکتينگ براي همه تمام هدف ما اين بوده است که بتوانيم دوري را طراحي بکنيم که مناسب براي تمامي گروه‌هاي مخاطب و افرادي باشد که نسبت به ديجيتال مارکتينگ آگاهي لازم را ندارند و يا گاهاً بسيار محدود از اين توضيح بسيار موثر براي کسب و کار معطل هستند

در دوره ديجيتال مارکتينگ براي همه شما با مفاهيم کليدي ديجيتال مارکتينگ آشنا شده انواع روش هاي مناسب براي کسب و کارهاي مختلف را آگاهي خواهيد يافت و در انتهاي اين دوره مي توانيد روش مناسب ديجيتال مارکتينگ را براي کسب و کار خودتان را برگزينيد.

در اين دوره مطلع خواهيد شد که از تو کار ديجيتال و يا اطلاع رساني و بازاريابي از طريق شبکه هاي ديجيتالي را کي و چگونه آغاز نماييد و چه روش مناسبي را برگزينيد.

شما در اين دوره بسيار کارآمد و در کمترين زمان لازم از يکي کليت موثر در مردان دنياي کسب و کار ديجيتال مطلع خواهيد شد.

هدف از برگزاري اين کارگاه در اين بازه زماني کوتاه اين بوده است که بتوانند مديران عامل و يا مديران بخش هاي بازاريابي و تبليغات کسب و کارهاي مختلف حضور پيدا کنند به نتيجه لازم در اين زمان دست پيدا کند.

درس اول- مفاهيم اوليه تجارت و بازاريابی

35000 تومان – خرید
درس دوم- انواع بازاريابی اينترنتی
درس سوم- بازاريابی از طريق پست الکترونيکی- بخش اول
درس چهارم- بازاريابی از طريق پست الکترونيکی- بخش دوم
درس پنجم- تبليغات نمايشی- بخش اول
درس ششم- تبليغات نمايشی- بخش دوم
درس هفتم- بازاريابی در موتورهای جستجو- بخش اول
درس هشتم- بازاريابی در موتورهای جستجو- بخش دوم
درس نهم- تبليغات پرداخت به ازای هر کليک يا PPC– بخش اول
درس دهم- تبليغات پرداخت به ازای هر کليک يا PPC– بخش دوم
درس يازدهم- تبليغات در شبکه های اجتماعی- بخش اول
درس دوازدهم- تبليغات در شبکه های اجتماعی- بخش دوم
درس سيزدهم- بازاريابی از طريق سرويس های تلفن همراه- بخش اول
درس چهاردهم- بازاريابی از طريق سرويس های تلفن همراه- بخش دوم
درس پانزدهم- تجزيه و تحليل ترافيک وب به منظور بازاريابی بهتر

آموزش های مرتبط

0

اموزش نقاشی برای کودکان

اطلاعات آموزش
0 دانشجو 25000 تومان
0

پایتون

اطلاعات آموزش
0 دانشجو 35000 تومان
0

مدیریت کسب وکار

اطلاعات آموزش
0 دانشجو 49000 تومان