5 روز ویژه برای فروش بهتر

فروش بهتر

  زمان های دشوار شاخص های دشواری نیز دارند و وقتی نوبت به فروش در دوران رکود اقتصادی میرسد، بقای شرکت شما به اقدامات اساسی و موثر بستگی دارد. آقای ” دیو الکانی “ سخنران، نویسنده و مربی در این مقاله پیشنهادات جالب و منابع ارزشمند زیادی در وب را به فروشندگانی معرفی میکند که میخواهند برندهای شخصی خود را ایجاد کرده یا گسترش دهند، با مشتریان احتمالی ارتباط برقرار کرده و عملکرد کاراتری داشته باشند.

 

  با این وجود، رکود اقتصادی فرصتی طالیی برای فروشندگان کارآفرین ایجاد میکند. فروشندگان ماهر میتوانند جای خالی فروشی را که فروشندگان دیگر برجای گذاشتهاند، پر کنند. ممکن است این بازماندگان به سادگی از خود بپرسند که چه کار دیگری هست که دیگران انجام نمیدهند و ما میتوانیم انجام دهیم؟ اقداماتی ارزشمند و اثرگذار انجام دهید تا فروش خود را سریعا آغاز کنید. برای دستیابی به نیروی حرکت سریع از این برنامه ۵ روزه استفاده کنید:

فروش بهتر

روز اول: با ۲۵ مشتری غیرفعال تماس بگیرید. کاری کنید که مجددا با شما کار کنند. اگر از شرکت شما دلخور هستند، شخصی را مامور حل این مشکل کنید. با ۱۰ مشتری فعال تماس بگیرید. پیشنهاد فروش محصول یا خدمتی ارتقا یافته به آنها بدهید. با یک شرکت غیررقیب تماس گرفته و عالقه مندان خود را با هم معاوضه کنید. هرگز شرکت را بدون پیگیری همه مشتریان و تماس با مشتریان احتمالی ترک نکنید.

 

  روز دوم: با ۱۰ فردی که پتانسیل معرفی مشتریان جدید به شما را دارند، تماس بگیرید. با آنها دوستانه سالم و احوالپرسی کنید و از این جمله استفاده کنید: “به این دلیل با شما تماس گرفته ام زیرا اکنون شرایط سختی را در صنعت خود تجربه میکنیم و میخواهم بدانم که هم اکنون میتوانم چه کسی را به شما معرفی کنم که به رشد کسب وکار شما کمک کند. من هر روز با افراد زیادی صحبت میکنم تا بتوانم مشتریان خوبی به شما معرفی کنم.” سپس، پس از شنیدن پاسخهای آنها، مودبانه درخواست کنید که در عوض آنها نیز مشتریانی به شما معرفی کنند. افراد معرفی شده را پیگیری کنید.

فروش بهتر

  روز سوم: سه جعبه آماده کنید که در هر کدام ۱۲ دونات وجود دارد. آنها را کادوپیچی کرده و برای سه مشتری احتمالی ارسال کنید. از هر مشتری احتمالی بخواهید که شخصا بسته را تحویل بگیرد. وقتی با شما تماس میگیرد، بگویید: “سعی کردم با شما ارتباط برقرار کنم اما موفق نشدم، به همین دلیل این روش شیرین را انتخاب کردم”. سپس از او درخواست کنید که یک مالقات تلفنی با شما داشته باشد.

 

روش کار گوگل در رتبه بندی وب سایت ها
بیشتر بخوانید

  روز چهارم: هر قدر میتوانید با “۲۵ مشتری برتر خود” بیشتر آشنا شوید. فهرستی از روش های ممکن برای کمک به هر کدام تهیه کنید و به تکنیک های جدید برقراری ارتباط با آنها بیاندیشید.

 

  روز پنجم: با ۵ مشتری که از شما و شرکت شما راضی هستند، تماس بگیرید. درباره خدمات دیگری که میتوانید به آنها ارائه کنید، صحبت کنید. برای حضور در چندین رویداد شبکه سازی نزدیک برنامه ریزی کنید.

 

  وقتی برنامه ۵ روزه را انجام دادی باید انرژی تازه ای به خود ببخشید، ویژگی های جدید به خود اضافه کنید و پیش به سوی فروش بیشتر قدم بردارید.

متفرقه

علیرضا صفریAuthor posts

محصل و عاشق دیجیتال مارکتینگ و برنامه نویسی و مدیریت شبکه های اجتماعی:)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت فرهوش

)
    is typing...

    نیاز به مشاوره دارید؟ در خدمتیم

    ارسال لغو