در بازاریابی به یک اکتفا نکنید!!

اگر پیام بازاریابی شما تنها در یک مدیا موفقیت آمیز بوده گمراه نشوید.اینکه تبلیغ تان موفق بوده دلیل بر پایداری ان نیست بهتر است بتوانید      برای هر اتفاقی امادگی بگیرید اینکه تمام انرژی تان را فقط در یک رسانه صرف کنید اشتباه است بهتر است که تنوع داشته باشید.

به طور مثال یک فرد موفق را در بازاریابی  را مثال میزنیم این فرد تمام موفقیت خود را مدیون یک کانال رادیویی بود اما زمانی فرا رسید که آن شبکه رادیویی برنامه ای را جایگزین برنامه وی کرد.و کسب و کار وی از رونق افتاد وی میتوانست از رسانه های متنوعی استفاده کند که   اگر یکی باشکست مواجه شد از دیگری استفاده کنیم  وکسب وکارش شکست نخورد.

از جمله روشهای بازاریابی  وتبلیغات

اگهی روزنامه ها

بیلبوردها

اگهی مجلات

پوسترهای تبلیغاتی

پیامک

تابلوهای داخلی

رادیو تلویزیون

وب سایت

پیام صوتی

ایمیل

بازاریابی تلفنی

دراویزها

نامه تبلیغاتی

کارت پستال

فیلم تبلیغاتی

تبلیغات(اگهی تبلیغاتی)

بازاریابی ارجاعی

اگهی بنر ان لاین

شما با استفاده متنوع از این ابزار  میتوانید بقای کسب و کار خود را تضمین کنید. اینترنت رسانه ای جهانی است فکرش را بکنید  تمام جهان مخاطب شماست میتوانید از این ابزار فریبنده استفاده کنید.اما رمز موفقیت تنوع و استفاده از ابزارهای متنوع است.

تبلیغات خود را حسابرسی کنید

از جمله مزیتهای تنوع تبلیغات ،این است که میتوانید نتایج را در رسانه های مختلف ارزیابی کرد.

درک عمیقی از شغل و کسب و کار خود داشته باشید.

یک رویکرد حرفه ای مختص کسب و کار خودتان  برای موفقیت و تغییر الگوی تفکر ایجاد کنید. همیشه تنوع را در تبلیغات خودتان اضاف کنید تنوع اسلحه ی شماست و عامل موفقیت شما.

مانند یک بازاریاب بیاندیشید زیرا بازاریابی کار شماست. در سمینارهای مختلفی مربوط به کسب وکارتان شرکت کنید حتی حرفه ای ترین افراد نیز به اموزش خود ادمه داده و دست از یادگیری برنمیدارند.رویکردی به نام( تیز کردن تبر) رافردی به نام زیگ زیگلار یکی از موفق ترین بازاریابان بیان کرده است یعنی اگرمیخواهید درختان زیادی   را قطع کنید اول باید تبر تیزی داشته باشید این مثال در مورد بازار یابی نیز صدق میکند شما همواره باید خود را در معرض اموزش قرار دهید و خود را دانشجوی تمام وقت بازار یابی فرض  کنید.

افزایش فروش
بیشتر بخوانید

در اینجا به یک تبلیغ توجه کنید شرح حال دیویدسون فورد زمانی که شرکت باب دیویدسون فورد در بالتيمور، مریلند یک شرکت دیگر خرید و آنها را با یکدیگر ادغام کرد، می خواست به واسطه شرکتی که تشکیل شده بود در بین مشتریان  معروف شود.بنابراین اولین قدم ,وی ارسال نامه های تبلیغاتی در اندازه ۱۲*۹ بود که روی آن برچسب مهم – پیشتاز»  روی جعبه دیده میشد.. این پاکت نامه نشان میداد که پیام داخل آن بسیار مهم است و توجهات را به خود جلب میکرد.  شما هم وقتی که چیزی دریافت می کنید که جمله «مهم- پیشتاز» روی آن نقش بسته است، مجبورید آن را باز کنید.  درون جعبه یک نامه تبلیغاتی سه صفحه ای بود که در مورد ادغام دو شرکت ومعاملات بود مشخص است اولین چیزی که شما میبنید یک تبلیغ است و ترفند دیگر همان شخصی سازی نامیده میشود یعنی نامه با اسم شخص فرستاده شده است همچنین این نامه به همراه سه کوپن تخفیف شرکت نیز بود.نکته این است که زمانی  که  تعداد موارد منحصربفرد نامه بیشتر شود زمان بیشتری ذهن را درگیر خواهد کرد.همچنین شرکت یک پیام  صوتی حاوی راهنمایی و چگونگی استفاده  کوپن را به مشتریان میفرستد که این غوغا میکند!!متن پیام به این شرح است: سلام، من فرد آنن از توسان فورد هستم و میخواستم نامه ای را که با عنوان «مهمترین پیامی که در ۶۰ سال گذشته برای مشتریان خود فرستاده ام» برایتان ارسال کرده بودم را پیگیری کنم به مشتریان شرکت قدیمی می فرستد و اطلاعات دقیق سه کوپن را  توضیح می دهد. در حقیقت، من در دریایی از تماس های تلفنی غرق شده ام، بنابراین فکر کردم که باید با مشتریان ارزشمند خود ارتباط برقرار کرده و آنها را از سردرگمی نجات دهم. من تصمیم گرفته ام که بازار خود را با باب دیدیدسون فورد ادغام کنم و او امکان تجربیاتی را برای      شما فراهم می کند که هرگز قبلا در بالتيمور شاهد آن نبوده اید. و اگر مشتری باب دیدیدسونی شوید که کارش را از ۱۸۴۵ آغاز کرده است، فروشگاه تکان دهنده فورد را خواهید دید. این پیام صرفا برای یادآوری سه کارت هدیه فوق العاده ای است که برای شما فرستاده ام و مهلت اعتبار آنها دوشنبه این هفته، ۱۲ مارچ، باطل خواهد شد و یکی از آنها مخصوص روغن موتور و تعویض فیلتر مجانی است. اگر نمی توانید  کارت هایتان را پیدا کنید، اشکالی ندارد. فقط کافیست به بخش خدمات فنی فروشگاه باب دیدیدسون فورد مراجعه کنید و بگوئید که فرد از تامپسون فورد شما را فرستاده است.پیشاپیش از حمایت شما کمال تشکر را دارم و امیدوارم که از حضور در فروشگاه اصلی فورد در باب دیویدسون فورد لذت ببرید. بهر حال، اگر سوالی داشتید میتوانید با این شماره…….. تماس بگیرید

قانونی طلایی در بازاریابی و فروش به نام قانون سیلور
بیشتر بخوانید

این تبلیغ آنچنان موفقیت آمیز بود که آرزو می کردند این پیام را تنها برای نیمی از افراد فرستاده بودند و در مرحله بعد با افراد باقی مانده تماس بگیرند زیرا فروشگاه جایی ببرای مشتریان دیگر نداشت.

بازاریابی و فروشرونق کسب و کار

TayebehAuthor posts

علاقمند به کتاب و مطالعه همچنین عاشق تکنولوژی و مطالب مربوط به دنیای وب و برنامه نویسی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پشتیبانی سایت فرهوش

)
    is typing...

    نیاز به مشاوره دارید؟ در خدمتیم

    ارسال لغو